wtorek, 22 stycznia 2013

17.Ren

Wszystko nagle stało się normalne. Chociaż on dalej się nade mną znęcał w nocy. za to od rana do wieczora każdy z nas zajmował się własnymi sprawami. Po jakimś czasie się do tego przyzwyczaiłem. Najgorsze było jednak dalej to, że w szkole on też dawał mi dziwne znaki. Dziewczyny, które się w nim podkochiwały podchodziły do mnie czasem i klęły na mnie. Że jestem dziwką i suka i bóg wie co. Bardzo wtedy chciałem zmienić szkołę, ale nie mogłem. On mógłby to uznać za nieposłuszeństwo. Za to nić uczucia jaką kiedyś do niego żywiłem powoli słabła, z każdym dniem. Pewnej nocy, zdarzyło się że był zbyt zmęczony żeby wrócić spać na kanapę, więc został ze mną w łóżku. Odruchowo się w niego wtuliłem, a on objął mnie ramieniem. Poczułem się wtedy bardzo dziwnie, zwłaszcza po tym co przed chwilą znów mi zrobił.


~Ren

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz