niedziela, 13 stycznia 2013

2. Miguel

Jakie cudowne jest życie nauczyciela. Dookoła masa uczennic w krótkich spódniczkach. No i masa młodych piękny chłopców. Hue hue hue. Ale tylko jeden minie interesował, Ren. Naprawdę bardzo pilny uczeń.Parę razy śledziłem go aż do samego domu, żeby dowiedzieć się gdzie mieszka i zapamiętać trasę. Miałem na niego wielką ochotę. Kiedyś go na pewno dopadnę, a wtedy nie będę miał litości. Zerznę go najmocniej jak tylko będę mógł. Aż od samych takich myśli mi staje. Szkoda tylko, że moja żona tego nie rozumie. Stare babsko, które romansuje za moim plecami. Jak ja jej nienawidzę. Suka. Pamiętam nawet że jak raz wróciłem z pracy, to jeszcze się bzykała z jakimś gościem na kanapie i nawet mnie nie zauważyła, szmata. A potem jak gdyby nigdy nic, wieczorem robiła to ze mną. Najgorsze jest to że to jej mieszkanie i mogłaby mnie w każdej chwili z niego wywalić.

~Miguel

1 komentarz:

  1. (tu Kejna) No powiem, że zapowiada się ciekawie. Ren ma przerąbane :)

    OdpowiedzUsuń