niedziela, 13 stycznia 2013

Początek. 1 (Ren)

Witajcie, będę od dzisiaj przybliżał wam część mojego życia na tym bloogu. Tak jak i pięć pozostałych osób. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie. Jak na razie zacznę od tego, że jestem uczniem szkoły średniej. Chodzę do profilu z rozszerzoną biologią i chemią. W przyszłości chciałbym po prostu zostać lekarzem. Ratowanie ludzi to naprawdę fajna sprawa. Zdradzę wam jeszcze tylko, że niedawno się zakochałem. Niestety niefortunnie w moim nauczycielu od chemii. Boże jaki on jest piękny  wysportowany i ma piękna latynoską karnację. Po prostu cudo a nie facet. Na każdej jego lekcji bardzo się staram uważać, ale czasami jest to nie możliwe, szczególnie w letnie upalne dni kiedy ma rozpięta koszulę. Awww~~~~. Niestety nie mam zbyt wielu znajomych, a tych których tak mogę nazwać raczej rzadko chcą się ze mną widywać. Jestem człowiekiem żyjącym marzeniami, w realnym świecie raczej jestem realistą albo gorzej pesymistą. A to jeden z wielu powodów dlaczego moje związki rozpadają się jeden po drugim. Na dzisiaj kończę, bo muszę się jeszcze pouczyć.
Ps. Wstawiam rysunek, który niedawno znalazłem w internecie C:

~Ren

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz